Saturday 11 August 2007

cuz...

არავის ვახსოვარ
იმიტომ რომ არავის ვჭირდები იმიტომ რომ უჩემოდაც კარგად არიან იმიტომ რომ მე უბრალოდ ტვინს ვტYნავ იმიტომ რომ უინტერესო ვარ იმიტომ რომ ერთფეროვანი ვარ იმიტომ რომ ბევრს ვყბედობ იმიტომ რომ მინდა ჩემი არსებობა გამცნოთ იმიტომ რომ ვერავინ მამჩნევს იმიტომ რომ გამჭვირვალე ვარ იმიტომ რომ ცარიელი ვარ ?! ან იმიტომ რომ უფერო ვარ თუ იმიტომ რომ რომ უსუნო ვარ?! აა, იმიტომ რომ უსახო ვარ ალბათ იმიტომ რომ უ-აზრ-ო ვარ და ამიტომაც ყველას ვკიდივარ იმიტომ რომ ყველა მკიდია და ამიტომაც ჩამოკიდების დროა

2 comments:

Dv0rsky said...

ჰა ეხლა!

ჩტო ზა ნასტრაენია?

:)

ახსოვხარ. აი მე ვაბშე არ გიცნობდი მარა საიდანღაც მოგაგენი, ჩაგამატებ ეხლა ბლოგროლში და მემახსოვრები

ხოდა თუ არ მოგწონს ერთფეროვნება, გაიფერადე ცხოვრება! შეიცვალე.

cartwheel said...

2007–ში?
მერფის კანონების კითხვის დროა.
მურპჰი, მოძებნე გუგლით.